عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ماجدی: منظورم درباره مجیدی در رسانه ها بد برداشت شد.

میرشاد ماجدی پس از بازی مقابل گهر درباره اینکه گفته بود بازی رفت استقلال با الهلال یک حماسه بود عنوان کرد:من منظورم این بود که باید بیشتر از آنکه به تعداد نفرات کاروان ما اشاره کنند به این برد می پرداختند که اینطور نشد و قصد دیگری نداشتم.

وی درباره بازی استقلال مقابل گهر گفت:بازی خوبی بود.دوست داشتیم هواداران حضور داشتند و از بازی و پیروزی تیم محبوب خود لذت ببرند.من قبل از بازی الهلال هم گفتم که تماشاگران بیایند و ما را تشویق کنند اما اینکه می آیند و نارنجک می زنند ناراحت کننده بود.این کار می توانست به ضرر ما تمام شود.

سرپرست تیم استقلال درباره تشویق فرهاد مجیدی خاطر نشان کرد:من شخصا مجیدی را دوست دارم .او از ستاره های استقلال است و زحمات زیادی کشیده است.منظورم درباره مجیدی در رسانه ها بد برداشت شد .گفته بودم که استقلال باید تشویق شود تا تمرکز بازیکنان بر هم نخورد.

وی درباره اظهارات محمد مایلی کهن درباره تعداد کاروان استقلال و تکمیل ورزشگاه اختصاصی این تیم گفت:نظر مایلی کهن محترم است.ساخت ورزشگاه یک کار فرهنگی است و کار خوبی است.مایلی کهن پیشکسوت است و اگر پاسخ بدهم درست نیست.اگر از خودشان سوال کنید بهتر است.


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت21:57---25 فروردين 1392
سلام.وب زیبایی داری.اگه مایل به تبادل
لینک هستی لینکم کن و به من خبر بده لینکت کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,حاشیه,گزارش تصویری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com